Tuesday, April 19, 2011

Birthday Arif fahmi =)

Assalamualaikum. huwahhh <mengeliat>

16 April lepas birthday abang saya. [syidah! ini sebab aku tamau buat test komputer harituuu. PEACE] kami sebaya sebenarnya. tapi saya anggap dia macam abang saya. Okay nama diberi Arif Fahmi. Meh saya buat intro dulu. Dulu dia digelar "buaya darat" ouhh. Dia pandai. kaki hafal woo. otak potostet. I wish i can be like him. Dia tak kedekut ilmu. Lagi banyak yang dia tau, lagi banyak dia share. Dia Ex-Mrsm Taipeng. Every time kalau ada cuti kami selalu buat study group. kadang2 kat rumah Katty, kadang2 kat rumah Zahin. Dulu dia selalu kasi saya tips nak study. Kadang2 kan, study guna phone pun jadi. Dia amik berat pasal study saya. Tapi kannn.. apa yang saya sedih result SPM saya dia tak tanya pun ='( hmmph -.- takpe lah Zahin dah bgtau kot? -.- abaikan. Ingat lagi several weeks before SPM, kami study add math kat library. Saya ajak Shafie sekali. Dia ajar bab apa ntah. daripada bengong sampai boleh nampak cahaya. heee~ tapi result saya mcam takda cahaya pun =P Arif protective kot? Masa kem PRS kat Gunung Jerai dia jaga saya dan farah baik-baik. Ohyaa dia ni kan kannn agak macam kalut sikit kot? kadang-kadang tuu lawak pun ada! Relax-relax tau bro =) dannn parents saya kenal perents dia. *oke ni tak penting pun. HAHAA

Celebrate birthday Arif kat Pizza Landmark. Sebulan tau Fatin Izzatti Amalina plan birthday nie. heee~ nasib baik tak cancel last minute. nak buat prank, tapiii Zahin kesian pulak. Zatie naik atas cari Arif ngan Zahin. Tinggal saya dan Liyana. dia ayu sangattt! awww =) Lilin dah menyala tapi tinggal lama-lama. Haih, nak pendek dah tauuu! Soo, saya dengan tak malunyaaa pi tiup lilin tuuu. tiba-tiba baru diorang muncul. kantoi depan-depan Arif saya tiup kek dia. HAHAA

birthday boy yang kini bergigi besi =D

dan bakal menjadi pakar cardiologist. Aminnn =)

P/s : amboiii tengok Zatie ja kan T__T hahaa!

twin tak seiras


 saya dengan rakan-rakan yang pandai >.<'

bajet macam makan kat sushi king =D

Arif kena balik awal >.<' Saya nak tengok movie Justin Bieber. Tapi mereka takmauu! T__T *hati pasrah* so, kami pun berpecah. 

 saya jumpa budak
\/
\/
\/
\/
saya suka pemilik phone ini !

[takda foto beliau sebab katanya tak pandai posing]

 busam : Azlyna asyik buat muka serius je. senyum lah sikit. Ee..erhhh =P

Spent my day with Busam. Tunggu sampai pukul 5. Time Mimie rehat. Firas pun. Nak makan mc'D! weee~


^_^


mimie "Byeee *hug kiss hug kiss* Busam! Jaga Azlina baik-baik tau" =D

 -tamat-

No comments: