Wednesday, April 20, 2011

Lesen L

Assalamualaikum =) hai awak, awak dan awak.

Okay, tak payah nak kecoh. ramai dah ada lesen. saya baru nak terhegeh-hegeh kan. HAHAA. tapi adaa yang xda lagi kan =P

AHAD 10 APRIL [RM100]
daftar nama. Blurr gila. aku tak tau apa-apa. so dengar je kak Ilah bagi penerangan =) abah yang tanya semua. Kak Ilah cam muka aku. Coz dulu mengaji Qiraati sama-sama. "Adik, macam kenal je. Dulu mengaji Qiraati kan? Nama apa ntah.. Atiqah kan?" "Err. Tak, Saya Azlina. Kak Salshabilla eh" Nasib aku teka betul. Dulu, aku suka tulisan kak ilah. cantik plus tersusun je. Then aku pun belajar tulis huruf-huruf jawi macam dia. Aku Kak Ilah chubby ouhh. Plus putih melepak. Jeles kot =P

Balik aku terus call Syidah tanya bila nak amik lesen. dia kata dia dah daftar minggu lepas. kat tempat yang sama. Hooyeah :D

KHAMIS 14 APRIL [kursus 5 jam]
agak excited. duduk ikut no giliran. syidah hujung sebelah kanan, aku sebelah kiri. aku duduk sebelah sorang makcik. ada test penglihatan + warna, dia tiru jawapan ja. heee~ atas meja, aku ngan syidah je ada buku catatan >.< yang lain tak bawa apa pun.

next, test komputer. Syidah nak buat Sabtu, aku gaduh nak buat hari Ahad. HAHA. serius aku tak ready. Yela, aku keja. time bila nak baca kan. aku takut tak lulus ja. Abah dah kasi warning, if gagal, kluar duit sendiri. huhuu.

AHAD 17 APRIL [test komputer] [RM10]
pulun tau aku baca buku ujian tu. macam nak amik SPM. aku bayang gagal je! soalan 3 pun aku blur dah. ada lagi 47 soalan Azlina!!! kaki siap naik atas kerusi dah. "Ahh, jawab je lah" 

syidah buat 23 minit plus recheck dapat full marks ouh. *clap2* aku buat 17 minit plus tak recheck tapi 47/50 [mesti soalan no 3 salah. Hahaa] Test Busam, dia score 48/50. Ee..erhhh *jelous*

ISNIN 18 APRIL [kursus 6jam B2] [RM240] 
apa-apa urusan, sekarang aku cari Kak Ilah. senang je. aku ngan syidah mana ada agen-agen ^_^ sendrian berhad okay! panas terik yang amat. muka serius burn. macam masa kawad sekolah dulu. dislike! time cikgu ajar, aku record semua. Yela, signal banyak kot. aku pulak jenis yang lambat pick-up. so, ada lah back up. hujan-hujan pun practise jugak. aku still tak reti nak handle moto >.< 

SELASA 19 APRIL [kursus 6 jam D] [RM250]
ngantuk gila dengar ceramah. tersengguk-sengguh. dah la line depan sekali. sambung pulak cikgu lain [emm.. macam cikgu ridzuan. huhuu] then keluar pi litar. tunjuk semua macam mana nak buat. aku sangat-sangat blurr =.=' baru tau mana satu brek, minyak, clutch. tunjuk habis radiator and segala macam. Nasib baik stereng aku kenal. huhuu. Abahhh tolonggg! kakak tak ready lagiii ='(


sekarang, aku ngan syidah tunggu Lesen L.. sminggu baru settle. Bye T_T

No comments: