Thursday, March 3, 2011

5201314 :)

Assalamualaikum.

tau tak apa tuu 520 1314 ? bukan no ekor okay.
aku pun baru saja tau semalam bila try google.
meh aku buka class mandarin. hahaa
kita belajar benda baru. ada kot yang tak tau kan?
520 = i love you ( wo ai ni )我爱你
1314 = forever ( yi san yi se )直到永远,


bak kata Alep : Wah.. pakai no pun boleh ucap sesuatu..style laa!!!!
lepas saja bubuh dalam status Fb, adek kecik kita Salma buat entry 5201314!
thanks :) i loikeee!

ok. skarang move on story lain. heee
semalam, orang yang aku admire masa zaman sekolah DULU makan kat Ak-ONE.
I repeat! DULU.. bukan sekarang :)
dia ni famous dgan gelaran Arab. I dunt know why.
DULU aku selalu usha mamat ni lepas balik sekolah.
dia perasan. tapi dia buat tak tau sajaa :P
nama dia Arif. macam mana aku tau? sebab dalam mimpi aku nama dia Arif. Tak caya tnya Fiqa ngan Mimie. LOL
tup tup.. memang betul itu nama dia lepas Azhar siasat.

Back to story, masa budak ni datang, aku tak perasan pun.
Alih-alih dia yang terkejut nampak aku. Dia senyum :)
Serabai kot dia semalam. lain dari dulu.
Auntie kenal family dia. Auntie tanya dia skola mana.
"Ehh, sama la ngan Lina. Dia otai badlishah dulu. mesti kenal"
sembang-sembang buat kedai tutup lambat >.<' tekanan betul!
ha, masa balik Encik Arab ni bye-bye 2x wooo. tak sangka nieee. mimpi ka?
Okay~ aku memang saja buat kecoh kan, yela dulu masa sekolah mana berpeluang pun :D
weee, bak kata Mimie "syok la tuu. cinta dah berbalas" haiyoooo.
Takde makne nyaaa syggg.

HAPPY BIRTHDAY AZHAR SAFWAN !
you're 1 year older :)
nak hadiah ? heee. tada kot ? 
nanti k.azlina beli ceklat banyak-banyak okay. *tipu je. hahaaa :D

No comments: