Saturday, February 26, 2011

Staff day

selamat pagi, petang dan malam.

semalam merupakan ak-one staf day :) aktiviti dah dirancang dua minggu lepas. so, saya sebagai staff yang baik hati ikut sajaaa. *cehhh. 

...dipendekkan cerita sarapan kat Taman Saadom kot? ok, tuu xda apa nak story. Then off tuu Gurney. sesat sebentar. pusing-pusing jumpa sama tempat jugak >.< Kak farhana, kak tika, danial ngan Chaq main game. aku sebagai pemerhati yang baik hati saja. huhuuu. main game is not my type :P Lunch kat 'resepi rahsia'. ni first time lah aku try. yela, aku kan low profile. hahaa. abaikan~ order lasagna. share ngan danial sebab kami budak bawah umur. tak boleh makan banyak-banyak.

Then off to Taman rama-rama. Fees dia mahal kot? tengok rama-rama je pun. Danial pulak tak bawa I/c. haiyooo >.< so, cancel! snap gambar kat entrance pun jadi la :) area sana ada air terjun Teluk Bahang. alang2 dah sampai, turun kereta. Tengok view dia. hmm air tak jernih. diorang nak celup-celup kaki sebab ada ramai anak-anak ikan. mula-mula aku tak berminat langsung sebab kononyaaa takut basah dan nak jaga seluar. hahaa tengok-tengok aku join sekali :D best tau anak-anak ikan cium-cium gigit-gigit celah kaki. geli oou. ini dinamakan terapi. Free pulak tuu :) kalau kat shopping complex tuu kena bayar kan.. kan..

Bergerak pula ke Queensbay. Ha, jumpa lagi bapa angkat kitorang yang aku jumpa minggu lepas kat Gurney. mula la sesi speaking yang agak broken :) terkejut aku bila dia garb pegang tangan kak tika ooo. cepat2 "okay see you this monday, tuesday, wednesday and thursday!" hahaa sekali dia kasi flying kiss kat kami semuuaaa! diorang nak tengok wayang. Tapi aku kata nak balik awal !!! hahaaa :) ntah macam mana boleh terlepas pi main roller skate. sama ja fees dia macam kat taman rama-rama. diorang nak try sebab tak pernah main. Fun jugak la. banyak kali jatuh latai. tipu la kalau kata tak sakit. Jelous tengok orang yang pro main. kami baru terkedek-kedek belajar. main ski kat Korea lagi payah >.< next, heading home. Fuhhh selamat balik time mama, abah ngan adik balik shopping Jusco. kalau tak alamat pintu memang kunci la. Balik sajaa mood ta okay. Ada orang buat emo apa ntah. Hahaa sokay, tak lebih sejam. lalalaaa~

ok, sedikit photos buat cuci mata. hahaa

 




tadaaaa! gemuk kan, kan,

 
busam, saya tak nakal ngan dia! lalalaaa :D

WA ROCK LU !


p/s : Bila masa aku delete chatbox? erghhh >.<

NEXT POST : Fenomena WA ROCK LU :)

No comments: