Tuesday, February 22, 2011

kita semua sama ja, mati masuk kubur jadi tanah jugak :) PART TWO

hai hey hui =)

aku nak smbung entry sebelum nie, so next day of sesi jelajah Penang bersama kawan-kawan. Coz semalam kan tak jadi pegi PISA. agak excited la coz Ahad kan cuti. Tapi auntie last minit text aku kata 'harini kedai on macam biasa' T___________T uhhh. tekanan woo >.<

Farizie hantar text

\/
\/
\/


Azlina.. Tak kan hang tak nak kluar kot. kita smua dahla payah jumpa. 
Jom la join kami hari ni.
Jom la, harini kami semua nak keluar last sbb lepas ni semua sibuk ngan kerja.
Jom la, ada hang rasa meriah sikit.
Jom la weiii kemarin tak puas la sembang2 ngan hang!

Azlina.. kau jadi join kitorang tak? kami semua tunggu jawapan kau ja.
Harap2 jawapan kau tak kecewakan kitorang.
Dah lama tak jumpa kau, lepas 5 tahun baru dapat jumpa balik.
Dah besar skrang noh. heheee
bagi boleh tau! semalam kata cuti.
cepat2 aku dah tak sabar nak pi ni.
HIDUP UNTUK AZLINA!
tapi hang kena ingat kita semua ni sama ja tau....
(MATI MASUK KUBUR JADI TANAH JUGAK)
heheeeee

... lepas tuu dia call ...

SORRY KAWAN-KAWAN, AKU KERJA. KORANG HAVE FUN TAU :)

so, aku pun kerja dengan perasaan tak syok. Yela, Ahad ramai customers tau yang Ak-ONE tutup. takde la orang sangat. tapi xpe lah, aku enjoy ngan korang sehari pun dah cukup best.

Malam tuuuu, dalam 9.30 aku nampak kelibat orang yang aku kenal. Yeah! Lina, Aida, A'an and Farizie! wahhh diorang datang makan kat Ak-ONE! datang semata-mata nak tengok aku keja and support aku. Perghh terharu kot. Tak expect kot diorang datang :) sayang hampa ramai-ramai.

Lina : < berbisik> weiii kami ada RM60 ja ni! agak-agak cukup tak ?

Aku : <hahaa> relax la! confirm cukup. takpe kalau lebih aku tambah okay :)

Farizie : kami mai sebab kami tringat hang tau dak. tak syok hang takda 

Yeah! Danial cakap kawan-kawan aku suma matured. muka macam budak kolej. cuma aku ni ja masih childish lagi >.< uhuuu. mmm sempat jugak sembang2 dan snap2. Sebelum diorang balik, A'an kasi aku something. keychain bulu-bulu betuk '<3' aku pun terima saja. taktau la if ada maksud lain kan. uhuuu. 
ha! tadi Farizie text aku

\/
\/
\/

5 tahun
60 bulan
1825 hari
43800 jam
2628000 minit
157680000 saat
kita akan jumpa lagi
apa-apa pun kita semua sama ja kan ???

Ya, aku ingat sampai bila-bila.
KITA SEMUA SAMA JAAA, MATI MASUK KUBUR JADI TANAH JUGAK!


:)

No comments: