Tuesday, January 4, 2011

I am happy with my job :)

Hello silent readers !


Semalam ada dua pekerja baruuu. The first and the last day for them! Today dah berhenti. I was likeee =.=' hmm what's wrong? lantak korang le. Ha, Iwan dulu tau senyum2 je. sekarang dah pandai kenyit mataaa! grr. bagi penumbuk mau!

hmm. that afternoon kak tikah inform ada someone text. "Eh ada mesej tau, mmm hafyz busam kot?" hahaa. Jangan tanya apa tuu busam! secret! =) malam tuu kak tikah tengok dia kan? kan? ternganga kak tikah bila aku cakap "sis, table 9. the boy with black sweater. tuu lah hafyz busam" ngee~~~

Seriously I didn't expect malam tu hafyz datang makan ngan family dia. Heee =) ni customer yang first yang aku knal lah. Boleh pulak aku ngan Danial rebut nak ambik order. Then Danial kasi chance. "Okay, table 9 is yours. He is looking at you" Uncle cakap diorang regular customer. makan snap2 pic and suap2. Aww sweet sangat. I loikee. happy family! :D

Iwan kena prank harini! YES !! Tu laa sape suruh biar kunci moto kat moto! kan dah kena sorok. Ni untie punya idea lah. Aku pun join dalam sesi 'wakenabeb' nie =) Gelabah gila dia cari kunci. Aku suruh iwan hantar balik (sesi lakonan) Untie pulak siap offer nak hantar kami balik. kik kik kik. kecoh habis! Bila dah kesian kak tikah suh aku kasi balik kunci dia. Dah bagi, terus aku cabut. Sah esok aku kenaaaa :P

p/s 1 : Yehaa, this week je aku dah recognise 8 customers yang datang last week.

No comments: