Saturday, January 29, 2011

karnival Jom masuk U 2011

holla. blog nie dah berhabuk dan bersawang! >.< yela aku bz mengalahkan Yb! hohoo.

dua or tiga minggu lepas Cn ada inform pasai Karnival Jom masuk U nie.agak excited la becoz aku ni tak ketahuan lagi. nak sambung blajar apa taktauuu. I've no idea at all. Fasa 2 upu pun tak isi lagi. So aku pun pujuk abah p Penang International Sports Arena PISA. Plan dah lama. Sat nak p sabtu. sat ahad. pastu sabtu balik T_____T

mari kita mulakan ...

Tahun ni sama macam karnival jom masuk U taun lepas kat Jitra. takla sesak. takla berhimpit-himpit. ada gak la ruang nak bernafas. cuma beza dia dulu aku p ngan rombongan sekolah. Lani ngan family ja. Ingat lagi masa dulu aku ngan Mun duk jalan dua. cari U yang best dan famous-famous ja. duk kumpul beg bagai. bila jumpa Lan, Mimie, Zaty. mula la tanya "weiii hampa dapat beg ni kat mana" HAHA. macam apa ja. padahal pi sana patut tanya info-info pasal U. Tadi pagi aku call Mun ajak dia p sekali. dia tak angkat, Tak bangun lagi lah tu!

Adik aku kat sana mengalahkan aku. dia nak masuk U dulu ka? aiyaaa. Jalan-jalan aku buat macam semua taktauu. Aku pun tanya la soalan-soalan yang patut. *dah matang sikit. orang yang kat sana ada yang layan macam nak-tak-nak je. grr~ aku pun blurr nak tanya apa. ada yang cakap sampai aku tak larat dengar =.=' depa suruh isi borang apa pun aku isi ja. mula lah sesi mengumpul beg goodies yang comel-comel. satu family turut serta kumpul apa yang patut.

Sesi jumpa-jumpa ... *seronok

Mula-mula aku terserempak Feth-in, member sekolah rendah. dia nak apply universiti Islam kot. Lepas tuu aku jumpa Najat! Lepas tuu Afifah. teruja bila jumpa orang yang aku kenal. Lepas tuuu aku jumpa Jafny aka Kamal Adli. Dia tunggu geng Penang yang lain. ha! lepas tuu Niqmat mai. Ni first time aku jumpa tok ngah aku! HAHA. Selama nie sembang kat Facebook ja =) Lepas tuu jumpa Aan, member sekolah rendah jugak. Jalan2 ngan dia pulak. sembang apa yang patut pasal study lah. Then aku naik atas jap letak semuaaa barang. Mama ngan abah aku dah tak larat tunggu. Lepas tuu aku nampak someone macam familiar. Yeah, itu Ifa! ni first time jugak aku jumpa dia. wee~ dia sangat chubby. rasa nak cubit-cubit pipi dia =) jalan2 ngan dia sat. Taktauu la berapa kali aku pusing PISA tuh! Tiba-tiba ada orang sebut Full name aku. HAHA terkejut gila. siapa mamat ni? serius tak kenal. dia kata dulu kita slalu chat. aku pun angguk je la. Izzudin kot nama dia. Lepas tuu jumpa Aiman. kawan masa aku baby lagi. pastuuu lost contact =.=' Lepas tuu dari jauh nmpak bayang-bayang budak-budak Penang. Ifa pun text diorang dah sampai! Depa duk kusyuk dengar pasal uitm. aku nampak Aqmal je, aku tepuk beg BodyGlove dia sambil cakap "Yenadeiii" dia pusing blakang ja. muka terkejut gila! hahaha sumpah lawak! dia ni cakap Penang pekat punya! "Az, jom kita buat ramai" hahahaa. Jumpa Faeiz, Irfan, Jimmy, Izzat, ramai laaa.. aku tak ingat nama diorang :) Faeiz jumpa-jumpa ja "chicken chop satu'' adoii >.< Lastly, jumpa Dyne! Dia boleh buat tak kenal. Ni orang Kedah ooo! dia la dari semalam ajar aku download movie. Aku pulak tak tau apa. Sah dia stress. hehee. thanks kawan :) hampa sporting gila! jumpa sat pun jadi lah.

Oke. aku nak jumpa Nazim Othman. Jangan jealous. Byeeee! Esok last! sapa blum p jangan lupa pi buat ramai !!! hohoo.

P/s: brapa banyak 'lepas tuu' daaa >.<

No comments: