Saturday, January 1, 2011

01/01/11


happy new year yaww :)
 
Booomm! Pum pam pum pam bunyi mercun. Nak pecah gegendang telinga aku.Tahun baru je mesti ade concert. Ramai yang meloncat-loncat tak ingat dunia. Hiburan yang melampau kadang2. Maksiat jangan cakap la. Kan lebih afdal kalau setiap kali tahun baru ade ceramah/forum agama ke. Kan lebih berkat?

Pejam celik pejam celik 2010 dah pun melabuhkan tirai. Ewahh. Zaman persekolahan aku pun dah tamat. Syok jugak tengok yang lain bila sibuk buat persiapan nak sekolah. kik kik kik. Apa-apa pun all juniors hargailah masa sekolah korang ye. Takde tempat lain dah korang dapat. Wuu* sebak nih -.-

Entry kali nih simple sajeee. Tahun baru mesti ada azam baru kan? Yang last year tuu aku tak pasti. ngee~ Okay, secara random jelah. 

1. Bersyukur dengan apa yang dimiliki sekarang. Tak merungut -.-
2. Hargai orang sekeliling yang menyayangi diri ini :)
3. Bersikap lebih optimistik dan open minded.
4. Ikhlas dalam setiap tugasan.
5. Senyum selalu :)

hmm. Blurr pulak. nanti2 lah aku 'add on' InsyaAllah :) Eh, aku dah kira 18 tahun ke? -.-

P/s : Yehaa. I got my first salary yesterday! :) excited*

No comments: