Sunday, May 22, 2011

Hari wesak :P

Assalamualaikum.
Harini hangout dengan kawan se-sekelas dulu.
Dah plan lama. Finally, jadi jugak :D
Azlina <azu>, Syidah <Syid>, Farah <Far>, Wani <Wan>, Najat <Jat>. Ohyaa!  Husna <Husi> je xde. mak dia masak sedap. so, dia tak boleh ketinggalan =='
Ajak Akhi, Ikhmal, Iskandar dan Ihsan. kira bestie jugak la.
sembang pun hal universiti, dah matang!! xde sembang benda bodo-bodo dah :)

 SYID, JAT, FAR
Iskandar muka matured. LIKE!

makan lunch kat foodcourt Landmark. Then, Syid nak main sangat TRUTH and DARE! Hah, terungkai segala persoalan. Muahaha. Xde sape berani pilih DARE! sapa mau pi REST and GO kepala kat bawah, kaki kat atas?

saya ada puji mak Akhi. Mak dia baik sangat4! peramah. Geram bila Iskandar menyampuk, "kalau mak dia baik pun, Akhi tak suka kat hang buatpa?" Grr.. >.< ada aku kata aku suka kat Akhi? tak kan. Bouuu~

move on to Bumper Car! Wani excited nak main. Fun kot :)

 tak clear =='
 <3 <3 <3 <3
 PURPLE
Husi jangan jelous ok :P

Next > bowling. saya, iskandar, wani boleh jadi geng. main longkang je. Iskandar geram sebab bola tu BUJUR! hahaa! Tak pun lantai dia tak rata :P

 Ihsan tayang baju ==' dulu hangout baju ni jugak kan?

Alamak, lupa bayar duit bowling kat Ihsan. Belanja ke bro? Nanti aku bayar balik okeh? Lagipun aku roll 3 kali je kan. masuk longkang je kan. so, aku anggap hang belanja tau. HAHAA

_________________________________________________________________________________

lepas tu, jumpa kawan2 sekolah rendah pulak. Lama tau dak aku tunggu hampa ==' Grr. Okay, xpa hujan. dimaafkan :)

Plan diorang nak main bowling. Saya tak join pun. Tengok je. Datang pun coz nanti kita semua payah nak jumpa kan. lagipun ada yang berkurun tak jumpa :) layan photos jom!

peah, ija, noni

Peah : she's a great friend of mine when i'm down. 
when i have no one, she is the one <past few years> 
 Ija & Noni : not-so-close.

we're friends since standard two. i love both of them. miss them!

Fareed : pendiam, down-to-Earth.
Daniel : ceria, sporting.

 Shaw: not-so-close. nice guy.
a'an, meon, daniel, shaw, fareed.

Meon : easy-to-friend-with, tak lupa kawan :)
A'an : dulu, suka main tendang betis kering. but now, saling tak tegur.

Then pi makan Mc'D. naik avanza Meon. aww best kot :) padahal dekat je pun.

-the end-

p/s : Peah, Fareed. jumpa kat KMK !!! :D
________________________________________________________________________________

saya suruh adik tolong ajarkan macam mana nak buat LIGHT TRAILS. payah kot. buat dalam bilik dia. perghhh berkuap. dah la dalam gelap. nice experience, kena imagine main torchlight than create apa nak buat. macam budak baru belajar menulis <tapi terbalik> banyak kali dah try. takda satu pun jadi. fed up! =='. BYE!



ADIK YANG BUAT =='

No comments: