Sunday, May 15, 2011

I love salmon! hahaa

Assalamualaikum.

Seperti yang auntie dah set dua minggu lepas, harini diorang se-family nak bawa saya makan Sushi King! Spend time dengan ex-staff kan, maklumlah saya satu-satunya staff perempuan yang paling lama kerja kat sana *bangga, walaupun kerja 4bulan je* Agak akward. First time makan sushi king. Diorang yang order sebab saya taktauuu nak makan apa. Blurrr ==’ rasa macam kat zone korea. Oh tidakkk!!! lidah tak boleh terima! Uwekk :P

* Aummm* 
salmon tori don
 *Thank you semua!*

Hafyz pun datang tauuu. Heee. Cari seat kat foodcourt sebelum tengok wayang, Kongsi! Tak makan pun, perut penuh dengan sushi. Terus keluarkan ‘kek batik’ yang saya buat. Kek favourite Hafyz! Saya try resepi dari blog seseorang. 10.30 malam buat this thingy. Yes, sangat simple! Sejak mula saya kenal hafyz, dia cakap dia suka sangat4 kek batik. So, dia selalu tanya bila saya nak buat untuk dia. Haa, finally siap jugakkk! =D First time ouh cik Azlina ni buat kek. Hahaa.. *aku sendiri makan, aku tak lalu. Danial, kak Atika, kak Hana kata sedappp!* Busam! Macam manaaa? Pass ke tidak? Hahaa.. Nanti saya pi matrik, rindu-rindu lah kek saya. Lalalaa~ Maaf Piee, hang tak sempat nak merasa. Lain kali nah..


*bukti*

Then keluarkan kertas, pen warna dan pensil. Hafyz buat grafiti sbb dia nak buat depan saya. Ee..erhh.. slow lah busam nieee! Tak sempat siap pun. Takpe at least ada sehelai yang dia dah siap buat duluu. Nak simpannn bawak pi matrik =P 

 lalalaaa~

Movieee time with Hafyz, Danial, kak Atika, kak Hana! Mimie dan cik abg-nya pun ada sekali. Full ouh. Funny jugak lah. Cuma scene tumbuk2 saya tak minat. Busammm <3 <3 <3 <3

Then, diorang ajak pegi Jakuzi kat Kulim Golf Club. celup2 kaki. takmau lah main-main air, dah nak malam pun. The Carnivall pun tak pegi ='( Salam uncle, auntie and semua. Jom balik busam! Hahaa..

Huuu rasa macam sat je.  Byeee T____T

No comments: