Saturday, December 11, 2010

award ?



ok ni lagi satu yang 1st time jugak aku buat. Toce2 Yunus kerana beri award ini pada saya :D Jom layannn..


1. Apakah formula untuk membuat sebuah air berkabonat di pagi raya mengikut krativiti anda ?
Mudah saje. Tuangkan air jus or air yang mempunyai rasa ke dalam jug. Tambahkan sodium chloride. Pump kan sedikit gas. Shake2 or blender. Siap! dan rasalah sendiri. HAHA :D


2. Apakah bahan untuk membuat sepinggan Maggi Kari Berapi yang lain dari yag lain ?
Gunakan Meggi Mamee Monster yang RM0.20 tuh. Rebus. Campurkan perencah dia.Tambahkan bom2 yang ada. Bahan wajib ialah cili Bhut Jolokia dari india. Buatla apa yang patut kemudian hidang terus.

3. Apakah perasaan anda selepas habis menduduki SPM ?
Saya ada lagi satu paper. hmmph -.- Saya xda rasa apa pun.

4. Perkara pertama yang terlintas dalam fikiran sebaik sahaja keluar dari dewan ?
Saya tak jawab exam dalam dewan. So, nak jawab apa -.-

5. Apa yang korang akan buat untuk tunjukkan yang korang dah habis sekolah ?
Maaf ye, saya masih ada satu hari lagi untuk bersekolah. The very last chance to be a school student =(

6. Agak2 korang, cikgu-cikgu kat sekolah tu rindu kat korang tak lepas sekolah ni ? sebab?
Eh, mestilah. Kelas xbest tau kalau xda saya. Sehari xda pun ramai dah rindu :D

7. Apa benda yang akan buat korang rindu pasal zaman sekolah ?
Makan dalam kelas

8. Form berapakah yang paling best untuk korang ?
Form 3 ! Form 4 ! Form 5 ! Alahaiii, saya dah start sedih.

9. Perkara paling berani/gila korang pernah buat dekat sekolah ?
Pergi kantin masa waktu kelas. Fuhh kena tangkap ouh. Saya buat tak tau ja dan buat muka tak bersalah. Dah la pengawas sekolah. hoho. esok tuu free je cikgu kasi amaran masa perhimpunan. Tegurun itu tepat kena apa saya dan tiga orang rakan yang lain (walaupun cikgu tersebut tak sebut nama)

Selesai =)

No comments: